Formandens leder for marts 2008
Svend Aage fylder 60!!
Af Jens Nielsen

I dag, søndag den 9. marts, fylder en af klubbens personligheder, Svend Aage Jensen, 60 år. Et stort tillykke skal der lyde fra alle medlemmer af klubben. Klubben vil selvfølgelig besøge ham på dagen og overrække ham et gavekort.

Ellers er holdkampsæsonen ved at være slut. Der mangler 2 (eller forhåbentlig 3) holdkampe. Målet med sæsonen var, at vi kunne stille med fuldt hold hver gang, hvilket næsten lykkedes. En stor tak til alle der har spillet holdkamp i denne sæson. Men sæsonens vigtigste kampe venter stadig. 1. holdet har en realistisk chance for at redde en sæson mere i divisionen, det kræver dog en sejr på 5½ - 2½ over Tønder, samt en sejr i en kvalifikationskamp mod nr. 6 i Århuskredsen. Men det bliver svært, for Tønder har jo allerede dømt Centrum til nedrykker!! (se lederen fra december), men lad os nu lige spille om det. God kamp den 13 april.

Årets 1. ”Spil når du vil” turnering er færdigspillet. 18 spillere deltog i turneringen, hvilket bestyrelsen anser som tilfredsstillende, men for mange af dem spillede for få partier, hvilket vi meget gerne skal have rettet op på i den næste omgang.

Ellers skal I bemærke, at Hans Nissen Cup spilles i et helt ny form, på kun 2 spilleaftner (28. april og 5. maj ), se reglerne andetsteds. Vi håber det kan blive en succes, som også hurtigturneringerne har været.