VM 2007 - Liveaften i klubbeb 24/9-2007
VM-skak i Centrum
Livedækning som arrangeres af Allan Kaarsberg mandag 24/9 fra kl. 21.00.

Allan Kaarsberg er jo som bekendt for længst trådt ind i den højteknologiske tidsalder. Han har både anskaffet sig en bærbar computer af vistnok skotsk afstamning (han kalder den altid sin Mac!), samt en såkaldt 3-mobil med trådløs internetforbindelse. Så derfor vil der ikke være problemer med at følge VM-finalen i Mexico LIVE her i klubben!!

Så fra klokken 21.00 er der dækket op med verdensklasseskak i klubben. Partierne starter som bekendt klokken 21.00 og hvis interessen er til stede, så fortsættes der til den bitre ende, som kan snige sig hen imod klokken 02.00. Så alle natteravne kan roligt holde sig klar!

Alle er naturligvis velkomne og hvis der er skulle være en gæstekommentator med lyst til at øse ud af sin viden om skak på højt niveau, så er muligheden der nu!

Jørn Hansen