Om denne hjemmeside

Centrums hjemmeside er efterhånden blevet noget omfattende siden den så dagens lys i september 1996. I et forsøg på at gøre siden mere overskuelig, har jeg bygget siden op ved anvendelse af rammer (frames).

Hvis du har kommentarer til siden, hører jeg meget gerne fra dig. Klik blot på e-mailbilledet i øverste venstre hjørne af billedet, eller klik her. Bemærk at der samtidigt sendes en kopi af dit brev til formand Jens Nielsen.

Siden ser pænest ud i en opløsning på 800*600 eller højere, i det mindste på min skærm.

HTML-koden er skrevet i en almindelig teksteditor (Notesblok).

De steder hvor det er skønnet formålstjenligt, har jeg sat et "Returmærke" ind. Men som oftest er det mindst lige så hurtigt at trykke på din browsers retur/tilbage knap.

Hvis du finder fejl, links der ikke virker, eller i øvrigt synes at der mangler noget, hører jeg meget gerne fra dig.

Hovedsigtet med siden er at fungere som klubbens nyhedsformidler og resultatarkiv. Efterhånden som jeg får tid, vil resultater fra klub- og holdturnering fra ældre år blive lagt på siden. Det har jeg efterhånden sagt i mange år, så der sker ikke meget på det punkt!

Jørn Hansen