Brev fra Martin Koch Clausen
Brev sendt til klubbens medlemmer
Af Martin Koch Clausen
den 29. august 2013

Kære medlemmer

Hermed vedhæftet indbydelse til klubarrangementet den 14. september 2013 – herunder den ordinære generalforsamling, hvortil indkaldelse ligeledes er vedhæftet. Jeg ser frem til en festlig dag og håber, at I vil sætte dagen af til hyggeligt skaksamvær.

Jeg vedlægger også en ny medlemsliste. Det viste sig at være en fejl, at Egon Thøgersen stod på juli-listen. Egon har meldt sig ud.

Til gengæld har jeg haft den glæde at kunne byde velkommen til 2 genindmeldte (nu B-)medlemmer: Hans Buus Pedersen og Peer Ole Pedersen.

Hans har været medlem og en af klubbens stærkeste spillere indtil for nylig, så han kræver næppe nogen nærmere præsentation.

De fleste af jer kan måske også stadig huske Peer Ole, selv om det er længe siden, at han sidst formelt var medlem. Peer Ole var A-medlem i Centrum til og med sæsonen 1976/77, hvor 1. holdet rykkede ned fra 1. division. I sidste runde, som blev afholdt i København, mødte 1. holdet Frederiksberg. Brian spillede på 1. bræt remis med Svend Hamann og Peer Ole spillede remis mod Jens Enevoldsen på 3. bræt. (Mit eget resultat på 8. bræt forbigås i tavshed :-). I årene derefter var Peer Ole en slags ”C-medlem”, idet han abonnerede på klubbladet, så længe det udkom.

Jeg håber, I vil have ulejlighed med lige at returnere indbydelsen med afkrydsninger til centrumkasserer@clausen.mail.dk.

De bedste hilsner og forhåbentlig på snarligt gensyn

Martin Koch Clausen