Formandens leder for marts/april 2007
Nyt liv i klubben?
Af Brian Isaksen

Vi vil vist alle gerne se en masse nye ansigter i klubben.
Nu bliver der igen en lejlighed; vi inviterer på hovedkredsens vegne til indledende stævne i hold-hurtigskak-for 4mands klubhold! Det drejer sig om søndag 13. maj med start kl. 10, 4-mands hold, enten eliterækken for spillere med min. 1900, bredderækken for øvrige. Slut inden kl. 18 samme dag. Turneringen er kvalifikation til finalen senere samme år. Interesserede bedes henvende sig til formanden.
Jean tager sig igen af turneringsledelsen, så vi mangler igen bare et par stykker med talenter udi at løfte tunge ting og lidt hjælp til kantinen. Turneringen var sidste år en meget behagelig affære, der kunne genvække svundne minder om den gang, klubben var travl som Fredericia Banegård.

*
Klubturneringen er i fuld gang, nu med 21 spillere.

*
Holdturneringen er, mens dette skrives, ved at nærme sig slutfløjtet. Vi samler op i næste nummer.

Til top