EsbjergMesterskabet 2000

Retur [Mester] [Basis 1] [Basis 2] [Basis 3] [Velkommen] [Diverse] [Indbydelse]

Velkommen

Grund til optimisme
En betydeligt stærkere mesterklasse, der i ratinggennemsnit ligger næsten 100 point over sidste år, og en forøgelse på 20 % af deltagerantallet er, hvad vi kan byde på i år.

Det er særligt glædeligt, at et kuld nye turneringsspillere, især fra Esbjerg Skakforenings opdræt, denne gang præger basis 3 - hold øje med dem, et af deres navne dukker måske inden så længe op på bymesterpokalen!

Desværre er spillesalen optaget til anden side i 4. runde 5. februar. Vi har rådighed over nogle mindre lokaler på 1. og 2. sal, men undtagelsesvis vil det være en god ide med et afbud, hvis man kan afvikle 4. runde privat eller hos Centrum mandag aften eller Skakforeningen tirsdag aften. Begge klubber har som bekendt til huse her i Fritidshuset.

Esbjerg Skak Union ønsker alle velkommen til EsbjergMesterskabet 2000!