Centrums Weekend EMT 2002

Retur [Gruppe 1] [Gruppe 2] [Gruppe 3] [Reglement m.v.]

Velkommen til weekendskak i Esbjerg

Igen en lille-bitte turnering arrangeret af Centrum: 18 spillere fra fem klubber.

Små deltagertal må vi vænne os til, men så længe klubberne orker at opretholde aktivitetsniveauet, så er der håb om, at vinden vender. Vi håber, alle får en hyggelig weekend med spændende partier i Esbjerg.

Skakklubben Centrum

Præmier
I hver gruppe: 1. præmie kr. 500 2. præmie er 100 kr. + en bogpræmie
I tilfælde af ligestilling deles præmien.

Turneringsleder: Brian Isaksen

Turneringskomite: Jørgen Nielsen, Karsten Mørk, Jørn Hansen

Indbydelsen

Grandprix-turneringen blev der ikke noget af i år, men alligevel skal du ikke snydes for en turnering her i efteråret! Skakklubben Centrum indbyder nemlig til Weekend-EMT 11.-13. oktober 2002 (vi har været nødsaget til at flytte turneringen fra den tidligere oplyste weekend i september!).

Spillested: Fritidshuset, Kirkegade 51-53, Esbjerg
Rygning: Turneringen elorates hvis muligt, og derfor er alle spillelokaler røgfri – der kan dog ryges i tilstødende lokaler.
Spilletid: Weekenden 11/10 til 13/10. Fredag 19-24, lørdag og søndag 10-15 og 16-21.
Turneringsform: 6-mands grupper + evt. en Monrad i nederste gruppe.
Betænkningstid: Der spilles med 40 træk inden for de to første timer, hvorefter urene stilles en halv time tilbage pr. spiller. Spilletiden er max. fem timer.
Indskud: Kr. 115 inkl. DSU-afgift.
Præmier: Førstepræmie i hver gruppe kr. 500.
Kantine: Tilbyder igen vådt og tørt!
Tilmelding: Senest søndag den 6. oktober 2002 til Brian Isaksen, Storegade 67C, 6700 Esbjerg, tlf.: 75 -137502 eller evt. pr. e-mail til Brian Isaksen.

God Turnering!