Rund fødselsdag - Boddy Rasmussen 80 år
Af Martin Koch Clausen
den 16. juli 2019

Kære medlemmer

Klubben ønsker Boddy Rasmussen et kæmpe til lykke med, at han den 15. juni 2019 fyldte 80 år!

Desværre var jeres travle kasserer ikke tilstrækkeligt opmærksom på selve dagen, det håber jeg, at du vil tilgive, Boddy. Der vil snarest muligt blive rådet bod på forsømmelsen.

Nogen nærmere præsentation af fødselaren er næppe nødvendig. For mit eget vedkommende husker jeg Boddy, helt fra jeg begyndte i klubben for små 50 år siden. Det blev mange gode timer på bagsædet af Boddys folkevogn, når vi var ude at spille på 4.-holdet eller en koordineret turnering. Senere bidrog Boddy med sange, man stadig kan udenad, fra de livlige klubfester i begyndelsen af 1970’erne. Boddy var turneringsleder ved DM i 1972, og også slæbet med at være formand for en stor klub påtog han sig i en årrække.

Boddy tog sig senere en lille pause fra klublivet, men har meldt sig under fanerne igen og har leveret en uvurderlig indsats i forbindelse med oprydningen af lokalet på 2. sal og afleveringen af materialer til Byhistorisk Arkiv, som han løbende holder i ørerne med, om alt nu også er blevet registreret.

Så altså: Kæmpe til lykke med dagen til dig, Boddy, desværre lidt forsinket.

Bedste hilsner

Martin Koch Clausen