Revanchematch i Sæddingcenteret
lørdag den 2. september 2006

Som det fremgår andetsteds på hjemmesiden, så er FM Ove Weiss Hartvig netop blevet kåret som vinder af bymesterskabet for 2006. I det slagne felt var bl.a. Torsten Lindestrøm, som jo flere gange tidligere har smykket sig med titlen som bymester.

Lørdag den 2. september klokken 11.00 vil der på Sæddingcenterets torv blive afviklet en "revanchematch" mellem Ove og Torsten - og det på de store skakbrikker. Så udover hurtig tankevirksomhed vil de to kombattanter også skulle lægge en del kræfter i matchen.

Fra klokken 12.00 - 15.00 vil Ove Weiss Hartvig spille simultan mod alle som måtte have lyst til et parti. Og Sæddingcenteret lover fine præmier til dem som skulle opnå point mod bymesteren. Som skrevet er alle velkomne til at dyste mod bymesteren, men det er blevet besluttet, at spillere af mesterstyrke (rating 1900-) ikke kan få præmie.

Som en nyskabelse overvejes det endvidere, at Ove og Torsten begge deltager i simultanen. Det skal forstås på den måde, at de to skiftes til at trække i de forskellige partier. Det er vist aldrig set før og det burde øge muligheden for at opnå point!

Om nyskabelsen bliver til noget er endnu ikke afgjort, men mød op i Sæddingcenteret og lad dig overraske!

Se også plakaten fra arrangementet.