Formandens leder for februar 2005
Tilbagegang
Af Brian Isaksen

Tilslutningen til vores forskellige turneringer er desværre vigende. En skæbne vi deler med klubber over det meste af landet, det er selvfølgelig en ringe trøst. Bestyrelsen – og alle! – må lægge hovederne i blød.

*
Årets 3. trin af klubturneringen er nu afsluttet, 18 deltagere denne gang. Ole Bønnelykke vandt en klar sejr, se omtalen. Nu må vi se, hvor mange det bliver til 4. trin.

*
Villigheden til at spille på holdene er også til at overse. Siger manden, der selv er flittig til at melde fra.
Vores tre holdledere yder en stor indsats, det er ved at være klubbens hårdeste opgaver!

*
I Esbjerg Skak Unions regi er der heller ikke meget at råbe hurra for: Sølle 20 deltagere i Jens Nielsens debut ved roret, Esbjergmesterskabet 2005. Det til trods for, han har ringet land og rige rundt.
Forberedelserne til årets Vesterhavsturnering fortæller Jens sikkert selv om andetsteds i bladet.

*
Ikke alt er jammer. Hæftet om seneste Vesterhavsturnering nærmer sig udgivelse. Allan Kaarsberg har vist endnu en godbid klar til os!

*
Tænk også på Ribes fine weekendturnering. Se annoncen i landets næstbedste skakblad.

*
Slut med de sure opstød! Vi har Jørns fremragende hjemmeside. Vi har et dejligt klubblad redigeret af Allan med masser af indlæg fra bl.a. dig! Værs’go’ at gå i gang.