EsbjergMesterskabet 2001

Retur [Mester] [Basis 1] [Basis 2] [Basis 3] [Basis 4] [Velkommen] [Diverse] [Indbydelse]

Velkommen

Fra et deltagertal på 32 og et snit i mesterklassen på 2005 sidste år, til 42 deltagere og en mesterklasse med 2056 i år - kan vi så blive ved med at tale om tilbagegang i dansk skak?

Også klubberne i Esbjerg viser stigende medlemskurver. Vesterhavsturneringen blev genoplivet i 2000 og har en ny udgave på tegnebrættet til 6.-14. juli 2001, optimismen har meldt sig tilbage på disse kanter.

Deltagerne i årets Esbjergmesterskab kommer fra Holstebro i nord og Aabenraa i syd, og til vores helt store fornøjelse ser vi igen et kuld fra Esbjerg Skak Skole under Esbjerg Skakforening - de gutter er måske den virkelige grund til den nye optimisme i Esbjerg.

Velkommen til Esbjergmesterskabet 2001!

Esbjerg Skak Union