Spillede førsteholdskampe

Listen over nuværende medlemmers kampe på klubbens bedste hold er nu ajourført med de spillede partier fra sæsonen 2006/2007.

Formand Brian sætter som sædvanlig ny klubrekord hver gang han spiller, og han er nu oppe på holdkamp nummer 218 på førsteholdet! Den bliver svær at stikke. Da der maksimalt spilles syv førsteholdskampe om året, svarer de 218 partier til over 31 års holdkampe i træk!!

Poul Grydholt er nærmeste konkurrent med 187 kampe, og haler dermed lidt ind på Brian. Poul er efterhånden klart foran nummer 3, Mogens Nielsen. Mogens har ikke spillet meget i de seneste år, men mon ikke han på et eller andet tidspunkt når de 150? Han kunne jo f.eks. spille fire af næste sæsons syv kampe, så er jubilæet i hus! Kun tre andre spillere har rundet de 100 kampe, nemlig Ole Bønnelykke, Hans Buus Pedersen og Gunnar Pedersen og det varer længe før nummer 7 kommer derop! Faktisk er den nærmeste aktive konkurrent i den henseende Jens Nielsen, som måske kan håbe på at runde halvvejsmærket i næste sæson! Årets "lille" jubilæum stod Jean Bloch Mikkelsen for, da han rundede holdkamp nummer 25!

Listen kan ikke anses for at være helt korrekt. I tidens løb er spillere der har forladt klubben blevet slettet af listen. Når de så er kommet tilbage er det ikke sikkert, at de er blevet godskrevet for tidligere spillede partier. Når og hvis jeg en gang får tid til at få registreret tidligere års holdkampe med enkeltresultater, så vil de korreke tal forhåbentligt komme med på siden. Med sikkerhed ved jeg, at Izudin Bihorac, men sikkert også flere andre, skal godskrives for et antal partier, men p.t. ved jeg ikke hvor mange.

NavnI alt06
Brian Isaksen2183