Spillede førsteholdskampe

Listen over nuværende medlemmers kampe på klubbens bedste hold er nu ajourført med de spillede partier fra sæsonen 2003/2004.

Formand Brian sætter som sædvanlig ny klubrekord hver gang han spiller, og i år nåede han holdkamp nummer 206! Den bliver svær at stikke. Da der maksimalt spilles syv førsteholdskampe om året, svarer de 206 partier næsten til 30 års holdkampe i træk!!

Poul Grydholt er nærmeste konkurrent med 166 kampe og er efterhånden klart foran nummer 3, Mogens Nielsen. Mogens har ikke spillet meget i de seneste år, men mon ikke han på et eller andet tidspunkt når de 150? Han kunne jo f.eks. spillle hele næste sæsons syv kampe, så er jubilæet i hus! Og Gunnar Pedersen er nærmest selvskreven til jubilæum i år. 98 førsteholdskampe står p.t. på kontoen, så allerede mod Kjellerup kan Gunnar "fylde rundt".

Listen kan ikke anses for at være helt korrekt. I tidens løb er spillere der har forladt klubben blevet slettet af listen. Når de så er kommet tilbage er det ikke sikkert, at de er blevet godskrevet for tidligere spillede partier. Når og hvis jeg en gang får tid til at få registreret tidligere års holdkampe med enkeltresultater, så vil de korreke tal forhåbentligt komme med på siden. Med sikkerhed ved jeg, at Izudin Bihorac, men sikkert også flere andre, skal godskrives for et antal partier, men p.t. ved jeg ikke hvor mange.

NavnAntal
Brian Isaksen206